loading...
اندروید کلش مرجع Clash of Clans
admin بازدید : 78 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

تاکتیک دفاع (قسمت اول – سطح پایه)

     علاوه بر حمله، دفاع یکی از جنبه های مهم بازی clash of clans می باشد. حتی اگر شما زمان زیادی را در بازی باشد و به عبارت دیگر به بازی معتاد شده باشید، باز هم بیشتر اوقات خارج از بازی (Log off) هستید که در این مواقع وظیفه دفاع از روستا به عهده ی ساختمان های تدافعی می باشد.

     تسلط بر تاکتیک های دفاعی به شما کمک می کند تا از ساختمان اصلی (Town Hall)، کاپ ها و منابعی که به سختی بدست می آورید، براحتی محافظت کنید. در این قسمت ما نه تنها در مورد دیوار ها و ساختمان های دفاعی، بلکه درباره ی نحوه ی چینش آنها صحبت می کنیم.

 

  ۱) به دشمن اجازه ندهید که براحتی به داخل پایگاه شما نفوذ کند :

Basic Defense Tactics 01

نیرو های دشمن به سادگی وارد پایگاه می شوند.

        هر یک از ساختمان ها و دیوار ها (به جز تسلای مخفی و تزئینات روستا) فضایی را در داخل روستا اشغال می کنند که از استقرار نیروهای دشمن جلوگیری می کند. وقتی ساختمان را حرکت می دهید این فضا چند لحظه با خط سفید مشخص می شود. بنابراین دقت کنید که فضای بین ساختمان ها بیش از ۲ بلوک نشود تا هیچ حفره ای در داخل پایگاه شما برای حمله دشمن ایجاد نشود.

  ۲)  مرکز روستا بهترین دوست و کمک برای شماست :

Basic Defense Tactics 02

نمونه ای از چینش خیلی ضعیف و نا کارآمد

شما نمی توانید هیچ ساختمانی را در قسمت علف های اطراف روستا بسازید، در حالی که دشمن می تواند از این قسمت ها به شما حمله کند. بنابراین هرگز پایگاه خود را در لبه یا گوشه های روستا ایجاد نکنید.

Basic Defense Tactics 02111

  ۳)  از دیوار ها به منظور کاهش سرعت مهاجمین استفاده کنید :

Basic Defense Tactics 03

چیدمان نه چندان خوب، ولی مناسب برای شروع

روستا و یا ساختمان های مهم خود را به وسیله ی دیوار احاطه کنید. نیروهای اولیه ی دشمن مانند باربارین (Barbarian) یا دیو (Goblin) برای رسیدن به ساختمان ها با ارزش شما ابتدا باید از دیوار ها عبور کنند.

  ۴)  از بُرد ساختمان های دفاعی اطلاع دااشته باشید :

Basic Defense Tactics 04

بُرد خمپاره انداز ۴ تا ۱۱ بلوک است (بین دایره ی قرمز و سفید)

        هر ساختمان تدافعی دارای بُردی متفاوت است که با کلیک روی آن مشخص می شود. برای مثال زمانی که روی خمپاره انداز (Mortar) کلیک می کنیم، یک دایره ی سفید به شعاع ۱۱ بلوک نمایان می شود که بُرد را نشان می دهد، همچنین یک دایره ی قرمز رنگ هم به شعاع ۴ بلوک وجود دارد که نمایانگر ناحیه کور خمپاره انداز است که در این ناحیه قادر به شلیک نیست.

        همیشه منطقه ی پوششی ساختمان های تدافعی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به خوبی از روستای شما محافظت می کنند.

بعد از خواندن مطلب تاکتیک دفاع ، شما با اصول مهم و اساسی چینش ساختمان ها آشنا می شوید.

منتظر مطالب بعدی باشید…

برچسب ها تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans آپدیت , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans دانلود , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans نرم افزار , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans نسخه جدید , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans بروزرسانی , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans اموزش , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans سریال نامبر , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans کد , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans دانلود رایگان , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans کتاب پی دی اف , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans دمو , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans پیش نمایش , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans نسخه رایگان , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans تصویر , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans درایور , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans اخرین نسخه , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans خواندن , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans کتاب الکترونیکی , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans ورژن جدید نرم افزار , تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه) در بازی clash of clans اپدیت جدید نرم افزار ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینک باکس
.

لینک باکس
درباره ما
Profile Pic
هدف ما ماهر شدن شما در بازی است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دانلود نسخه 4.7.2 android

    دانلود نسخه 4.7.2 ios

    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 1,396
  • بازدید سال : 10,757
  • بازدید کلی : 61,937