loading...
اندروید کلش مرجع Clash of Clans
admin بازدید : 82 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

راهنمای آیکون های بازی Clash of clans

  راهنمای آیکون های عمومی :

Shop_icon   فروشگاه : با استفاده از این گزینه می توانید مواردی چون ساخمتان های تدافعی ،ساختمان های منابع ،تزئینات و … خریداری نموده.

Village_Edit_Mode_Icon_GeorgeYao     با استفاده از این گزینه که در سطح ۴ ساختمان اصلی باز می شود و در سمت راست صفحه بازی است می توانید چینش روستان خود را به راحتی ویرایش کنید.

100px-EditMode_ExitVillage  با استفاده از این گزینه می توانید از حالت ویرایش خارج شوید تا روستای شما به حالت اولیه بازگردد.

100px-EditMode_SaveVillage  با استفاده از گزینه می توانید چینشی که در حالت ویرایش انجام داده اید ذخیره کنید.

 100px-Image_remove_all با استفاده از این گزینه می توانید در حالت ویرایش همه ی ساختمان ها را پاک کنید و از نو آنها را بچینید.

 100px-Image_erase_mode_off  اگر این گزینه را در حالت ویرایش فعال کنید ، هر ساختمانی را که انتخاب می کنید پاک می شود.

Icon_Info  با استفاده از این گزینه می توانید اطلاعات مربوط به ساختمانی را که انتخاب کرده اید مشاهده نمایید.

Icon_Upgrade  با استفاده از این گزینه می توانید ساختمان مورد نظر را ارتقا دهید و معمولا هزینه ارتقا روی آن نوشته شده است.

 Icon_TrainTroops  با استفاده از این گزینه در پادگان می توانید سرباز آموزش دهید.

Icon_Boost45 Icon_Boost1  با استفاده از این گزینه ها می توانید به ساخت منابع و یا سرباز ها سرعت ببخشید و معمولا مدت زمان و هزینه آن روی آن نوشته شده است.

Icon_Cancel  با استفاده از این گزینه می توانید ساخت یا ارتقای یک ساختمان را لغو کنید و معمولا ۵۰ % هزینه آن باز می گردد.

Icon_FinishNow  با استفاده از این گزینه می توانید ساخت و یا ارتقای ساختمان ها را تکمیل کنید و معمولا هزینه آن الماس است و روی آن نوشته شده است.

Icon_CollectGold   با استفاده از این گزینه می توانید مقدار منبع ساخته شده در معدن طلا را برداشت کنید و اگر اینگونه باشد Icon_NoCollectGold منابعی برای برداشت وجود ندارد.

  Icon_CollectElixir   با استفاده از این گزینه می توانید مقدار منبع ساخته شده در معدن اکسیر را برداشت کنید و اگر اینگونه باشد Icon_NoCollectElixir منابعی برای برداشت وجود ندارد.

Icon_CollectDarkElixir  با استفاده از این گزینه می توانید مقدار منبع ساخته شده در دریل اکسیر سیاه را برداشت کنید و اگر اینگونه باشد Icon_NoCollectDarkElixir منابعی برای برداشت وجود ندارد.

Icon_SelectRow  این گزینه وقتی نمایان می شود که یک دیوار را انتخاب کرده باشید و با استفاده از این گزینه قادر خواهید بود که دیوار ها را بصورت ردیفی انتخاب کنید.

Icon_RotateRow  با استفاده از این گزینه می توانید دیواری که به صورت ردیفی انتخاب کرده اید را در صورت امکان ۹۰ درجه بچرخانید.

Icon_Sell  با استفاده از این گزینه می توانید تزئیناتی را که از فروشگاه خریده اید را با ۵۰% هزینه که برای خرید آنها داده اید بفروشید.

Icon_ReArm   با استفاده از این گزینه می توانید تله هایی را که طی حمله به شما استفاده شده اند دوباره مجهز کنید و با استفاده از این گزینه Icon_ReArmAll می توانید همه تله ها را دوباره مجهز کنید.

Icon_Clan با استفاده از این گزینه که وقتی قلعه قبیله را انتخاب می کنید نمایان می شود می توانید وضعیت قبیله ای که در آن عضو هستید را مشاهده کنید.

 Icon_CreateSpells  با استفاده از این گزینه که وقتی که کارگاه طلسم را انتخاب می کنید نمایان می شود می توانید شروع به ساخت طلسم کنید.

Icon_RequestTroops  با استفاده از این گزینه که وقتی قلعه قبیله را انتخاب می کنید نمایان می شود می توانید درخواست سرباز از هم قبیله هاییتان کنید.

Icon_Research  با استفاده از این گزینه که وقتی آزمایشگاه را انتخاب می کنید نمایان می شود می توانید تحقیقات روی سرباز ها را آغاز کنید.

برچسب ها راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans آپدیت , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans دانلود , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans نرم افزار , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans نسخه جدید , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans بروزرسانی , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans اموزش , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans سریال نامبر , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans کد , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans دانلود رایگان , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans کتاب پی دی اف , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans دمو , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans پیش نمایش , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans نسخه رایگان , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans تصویر , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans درایور , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans اخرین نسخه , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans خواندن , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans کتاب الکترونیکی , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans ورژن جدید نرم افزار , راهنمای جامع آیکون های بازی در بازی clash of clans اپدیت جدید نرم افزار ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینک باکس
.

لینک باکس
درباره ما
Profile Pic
هدف ما ماهر شدن شما در بازی است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دانلود نسخه 4.7.2 android

    دانلود نسخه 4.7.2 ios

    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 1,411
  • بازدید سال : 10,772
  • بازدید کلی : 61,952